Модуль 11
Продемонструвала власне портфоліо, визначилася з комп’ютерними технологіями, які допоможуть формувати компетентного учня. Головнй висновок - проектна технологія перетворює учня з об’єкта навчання на рівноправного учасника, творця, вчителя.
Модуль 9-10
Навчилася диференціювати види роботи по ІКТ відповідно до рівня знань і умінь учнів, отримала пропозиції від колег щодо критеріїв оцінювання учнівських робіт. Дізналася і навчилася застосовувати поточний контроль для підтримки пізнавального та розвивального інтересу. Знайшла інструменти для підвищення рівня педмайстероності, нові інтернет-ресурси для підвищення кваліфікації
Модуль 8
Навчилася оцінювати учнівські роботи за необхідними критеріями, з’ясувала види самооцінювання, щоб навчити учнів цьому виду роботи. Переглянула приклади учнівських робіт, висловила власне судження. Внесла зміни до плану вивчення теми.
Модуль 7
Створила приклад учнівської презентації, шукала способи полегшення адаптації дітей в ролі викладача у освітньо-виховному процесі. З’ясувала способи ефективного використання ІКТ та справедливого оцінювання результатів діяльності.
Модуль 5-6
Визначилася з вимогами державних освітніх стандартів та навчальних програм, з’ясувала, як дотримуватися авторського права в Інтернеті, а також, дізналася, які саме навички, що необхідні у 21 ст., допоможе учням розвинути всесвітня мережа.
Я вивчила правила безпеки користування Інтернетом, використала різні види спілкування через сітку. А головне - з’ясувала і спробувала способи співробітництва використовуючи сервіси Інтернету.
Модуль 4
Вчилася створювати план цінювання, обговорювала основні запитання. Створила презентацію основних ідей навчання.
Модуль 3
Обговорили навчальні теми для портфоліо, знайшли в мережі державні освітні стандарти. Визначила основні запитання, вчилася створювати таблицю і діаграму.
Модуль1-2
Визначила свої цілі навчання на даному тренінгу, а саме: поглиблення комп’ютерної грамотності, вивчити можливості методу проектів; урізноманітнити методи і навчальні технології. Систематизувала свої знання про інноваційні технології, зокрема метод проектів. Почала планування з вивчення теми, ознайомилася з прикладами портфоліо. Самостійно створила власне. Вдосконавила навички роботи з мережею Інтернет.
Продемонструвала власне портфоліо, визначилася з комп’ютерними технологіями, які допоможуть формувати компетентного учня. Головнй висновок - проектна технологія перетворює учня з об’єкта навчання на рівноправного учасника, творця, вчителя.
Модуль 9-10
Навчилася диференціювати види роботи по ІКТ відповідно до рівня знань і умінь учнів, отримала пропозиції від колег щодо критеріїв оцінювання учнівських робіт. Дізналася і навчилася застосовувати поточний контроль для підтримки пізнавального та розвивального інтересу. Знайшла інструменти для підвищення рівня педмайстероності, нові інтернет-ресурси для підвищення кваліфікації
Модуль 8
Навчилася оцінювати учнівські роботи за необхідними критеріями, з’ясувала види самооцінювання, щоб навчити учнів цьому виду роботи. Переглянула приклади учнівських робіт, висловила власне судження. Внесла зміни до плану вивчення теми.
Модуль 7
Створила приклад учнівської презентації, шукала способи полегшення адаптації дітей в ролі викладача у освітньо-виховному процесі. З’ясувала способи ефективного використання ІКТ та справедливого оцінювання результатів діяльності.
Модуль 5-6
Визначилася з вимогами державних освітніх стандартів та навчальних програм, з’ясувала, як дотримуватися авторського права в Інтернеті, а також, дізналася, які саме навички, що необхідні у 21 ст., допоможе учням розвинути всесвітня мережа.
Я вивчила правила безпеки користування Інтернетом, використала різні види спілкування через сітку. А головне - з’ясувала і спробувала способи співробітництва використовуючи сервіси Інтернету.
Модуль 4
Вчилася створювати план цінювання, обговорювала основні запитання. Створила презентацію основних ідей навчання.
Модуль 3
Обговорили навчальні теми для портфоліо, знайшли в мережі державні освітні стандарти. Визначила основні запитання, вчилася створювати таблицю і діаграму.
Модуль1-2
Визначила свої цілі навчання на даному тренінгу, а саме: поглиблення комп’ютерної грамотності, вивчити можливості методу проектів; урізноманітнити методи і навчальні технології. Систематизувала свої знання про інноваційні технології, зокрема метод проектів. Почала планування з вивчення теми, ознайомилася з прикладами портфоліо. Самостійно створила власне. Вдосконавила навички роботи з мережею Інтернет.
Немає коментарів:
Дописати коментар